DELICIOUS

Nice suprise för Nina Lundmark, Soffe komme å hälsa på idag! Himla trevligt med sällskap!=) har ju iofs haft sällskap men inte så pratglada sådana (kissebäbisarna). HOWEVER, kom Soffe och vi myste med kissekatterna och fotade osv=) Sen begav vi oss iväg mot Soffe där jag sitter nu, känns bättre i halsen, men sämre i rösten + att jag ANAR att jag KAN ha feber=/ huhu. Tänkte iaf lägga upp lite söta & charmiga bilder på mina sötnosar nu, here they come!








Truuuuue Loooooove! (L)



Nu sitter Soffe å äter en DELICIOUS måltid, Kyckling, bulgur osv. HOPPAS DE
SMAKAR
!;) hahaha Åt just upp min päron-isglass så jag får väl va nöjd!
Kommer typ inte kunna käka nån riktig mat förrän KANSKE
nästa vecka...jag ber till Gud och hoppas! Är svin sugen på
bara en varm, goddoftande, smakrik middag! </3


HAHAHA så jävla sorgligt, ääh jag gillar alvedon och vatten också
de är ju jävligt smaskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0