dagen innan OPERATIONEN

Jag fick en briljant idé ikväll! Var sugen på å busa och överaska lite så jag drog med Soffe i planen och vi drog till FjelleFjellz, som var nästan helt ovetandes om våra planer ;) Så de gjorde vi, å de va fet naajs=) Soaf tog nå bilder men hennes internet behaga ju int å funka så hon får vänta med å skicka! men de kommer=)

FÖR ER SOM INTE VET - så kommer jag ligga under kniven i morgon...och för er som inte riktigt har alla indianer i kanoten så innebär det operation. Ska ta bort halsmandlarna....så kl.13:00 i morgon tycker jag att ALLA ska tända ett ljus och ta en tyst minut för Nina Lundmark, för att nåt ljushuvud KAN snitta av kroppspulsådern av misstag...men förhoppningsvis händer inte de, men OM, så vill jag ba säga att jag tyck om er supermkt (många SKA känna sig träffade)

Skriver ett inlägg innan jag drar dit i morgon också!



HAHAHAHAHAHAHA var ba tvungen =]
Kirurgen kanske snittar mig å sticker.....


Lev å busa, man ska typ inte snusa.

Kommentarer
Postat av: hanss

HAHAHAHA mördarkniven i högsta hugg!!!!!!!!!!!!

LYCKA TILL! jag ska fösöka komma ihåg dedär med tystminut..

2008-06-10 @ 01:38:18
URL: http://hannafjell.blogg.se/
Postat av: hanss

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ja skrattar högt för mig själv just nu alltså HAHAa

2008-06-10 @ 01:43:16
URL: http://hannafjell.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahahahahaha asså du är fan inte frisk :] det kommer gå fint lilla vän, MEN jag ska kolla med Sandra om vi kan tända ett ljus för säkerhetskull åå såå ;)

2008-06-10 @ 09:28:34
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0