Calling all angels

Hello allihopa everybody! vaknade kl.07:30 idag, typ sovmorgon? jävligt jobbigt iaf...VÄRSTA MORGONEN HITTILLS, hade så förbannat ont i halsen, kunde inte svälja alls...fyfan, inga värktabletter hjälper heller, blir galen... och jag tycker de är jävligt jobbigt å inte få äta så de här är en riktigt fet utmaning för mig... =$

Vad händer idag? Hmm, ingen aning faktiskt, får se vad som dyker upp! ska iaf mysa med mina små kissebäbisar! bara 3 veckor kvar tills dom inte ska bo i mitt rum nå mer... ='( ..Kommer bli fetjobbigt.



Bilder från Fredagen den 13:e @ FjelleFjellz


    
     
   




Lägger in mer bilder från JOYPEAK senare!=)

Kommentarer
Postat av: who do you thiiiinKKk

nina lundmark, jag kan ju bara hoppas att du inte missade finalen av TILA TEQUILAAAAA igår? då ska du skämmas, och itne lite heller

2008-06-15 @ 17:24:09
Postat av: nathalie

haha mariokart är det bästa som finns:D

2008-06-15 @ 23:38:30
URL: http://nathaalieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0