Tre Kupor

Tjenaheeeej allihopa everybody! första arbetsdagen idag, var helt okej! Hängde med Mimmi hela dagen och lärde mig hur saker å ting ska skötas. Ska tillbaka i morgon och jobba från 14:00-18:30. Jag har också fått mitt schema för v.29-30-31-32=) Blir nog bra!

Kvällen har spenderats som sådan, mötte upp Sandra å Soffe utanför konsum, sen drog vi till Soffe, som har köpt ett nytt stativ till sin kamera, och om jag å Sandra skulle få komma till henne ikväll så var vi tvungna att lova att bli fotade av henne. haha klart vi "lovade". Sen när det var dags att fota så kom handen eller en kudde upp för ansiktet! HAHA, de va som roligt=) Vi chillade iaf, sååg tv, åt glass å pratade=) myspys!

Imorgon ska jag upp till stan och fixa mitt körkort (som försvann), sen ska jag häämta bilen på morsans jobb och sen bär det av till Tre Kupor å jobba, och för er som tycker att det låter som en BH (med plats för 3 bröst) så är det helt fel, hahaha, Det är en restaurang/café/kiosk inne på Rönnskär området!

Sovgott dear people!

Kommentarer
Postat av: sandra

alla barnen kissade på sig, utom sandra.

Hon kissade på andra!

HAHAHAHAHA=) den är lätt bäst av alla "alla barnen" historier.

2008-06-18 @ 12:11:18
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0