Stadsfesten!

Fredag, Europe, EMD, Lillasyster OSV. Bara soft! HAha naajs! Ska dit med Sandra, Soffe å Fjelle! Blir najs! Tyvärr blire nyktert, det var inte tänkt så men när jag söp bort mitt körkort och var så dum å väntade med å förnya det så blev det konsekvenser, och orkar inte festa om jag inte får roa mig i tälten=] men men!

En sak att diskutera, om man är i ett förhållande och det kommer en äckligt snygg kändis, får man då busa? Det borde man ju få? hahaha de är ju en one-time-oppurtunity! tvivlar på att NÅGON skulle backa! Och till äckligt snygg kändis räknas inte gammgubbar, förutom typ Brad Pitt å sånna som har varit fräscha hela sitt liv men åldern har stigit!

    


Tänkvärt?;)
HAHaha jag skrattar ihjäl mig

Kommentarer
Postat av: Nina

haha jahapp, ingen vågar yttra sig! BALL

2008-06-27 @ 18:58:35
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0