SkagenLangos + Nina = Nöjd belåten Nina

Ikväll har Soffe å Hanna kommit hit å umgåts, vi har sett fotboll och myst med mina bäbisar ♥ ca. en vecka kvar.....I'm going down...way down...

Men ska väl försöka se det positiva i saker å ting iaf som t.ex. IMORGON är det Stadsfesten med fett S! sorgligt nog är jag inte speciellt taggad, men kanske lika bra det så slipper man bli besviken.. Har inget legg (supit bort körkortet, Heja Nina!) så jag kommer inte festa i morgon...huhu, inge öltält...='( Men det kommer säkert bli roligt, tvivlar inte på det! Det lär bli REEENT nå löst ös på Europe! omg! och jag kan inte VÄÄÄNTA till å få käka en SKAGENLANGOS! oh my fucking god så himla gott!! ←



Kommentarer
Postat av: FJELLE

sötnos

2008-06-27 @ 06:04:58
URL: http://hannafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0