PUH BJÖRN, min nallepuh BJÖRN!

Mitt internet har kajkat hela dagen, pjuuuuh aatt de funkar! Den här dagen såg ut som själva fan till en början, sen ringde de i min telefon=) och de va Mimmi (puh) och den söta saken har fixat jobb åt mig på Tre Kupor i skelleftehamn! ÅÅh BLIR SÅ GLAD!=) ska dit i morgon kl.13:30. TACK MIMMI, precis vad jag behövde! iiiiiih =]




Ska snart hoppa in i duschen och sen fara å kika på min träning!=) Lämna tillbaks Annas tröja och träffa alla=). Det blir nog najs! sen kilar jag nog upp till Soffe en sväng å sitter på hennes bro! Blir nog inte så sen kväll för min hals blir bara värre å värre för varje dag som går å de är så jävla snett =/

Nämen de va väl som allt för just nu, skriver nån rad ikväll åå=) men för att sammanfatta detta inlägg, TACK PUH! (många tänker säkert "hmm, puh?", och JAA hon het de;]

Kommentarer
Postat av: sandra

åh va roligt :D då kommer jag och käkar i sommar!!

2008-06-16 @ 19:15:15
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0