only fooling myself

Riktigt trevlig kväll ikväll, Soffe, Sandra, Fjelle!=) for å såg ett riktigt bra band på Joypeak runt 19:30, The Listening. dom va mycke bättre än väntat!=) Sångaren och trummisen var goodlooking så de va ju extra roligt å kika!;) Sen for vi hem till mig en sväng å gosade med miina totalt levande gossedjur! Mina små ögonstenar <3  For sen tillbaka tilll Soffe och fettade oss! (Nedanstående text får läsas på egen risk, från 15år)
- TYVÄRR, så inbillade jag mig att jag kunde käka, för de gjorde inte så jätte ont å svälja om man "blötte ner" och tuggande ordentligt och sköljde ner med vatten (de låter sååå delicious?) MEN, jag har snuskigt jävla ont nu och de var nog en riktigt dålig idé och äta sånt jag inte borde! tänk om de tar längre tid innan de läker nu osv!=/ ÅÅH balle...

Ska typ he igång en film nu å knoppa in! Hoppas alla har haft en soft dag med mycket godsaker och trevligt sällskap!=) Det har jag iaf=) hihi

Tror för övrigt att jag har tagit riktigt FÖR MYCKET alvedon idag... Äre någon som vet UNGEFÄR hur många mg eller g som är LAGOM?!


Kommentarer
Postat av: Ella

Man får äta max 4 g alvedon/ dygn. Så har du ätit mer än det är det illa

2008-06-15 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0