Nyvaken efter Studenten!

Dagen efter Dagen! allt är slut nu... åh jag har typ ångest...................
Hur mår vi då Nina? - Njaa, baajs & lagomt! Tror jag gick fan flera mil igår! Vi i klassen och nåra till var på Manhemskajen först, sen gick hälften till Isak (jag osv.) och satt där ett tag, sen gick vi efter strandpromenaden (Där träffa jag freejjingen;) Sandra vet vem=D HAHAHA var ba tvungen) bort till Balder där de va nå röj! (tråkigt dock men) ah. SEN har jag för mig att vi drog till Joel sen station, MEN i skallen VET jag att jag var förbi i bonnstan?! Hur kan man förklara det? Ah de må va hänt, men vi gick in på station iaf. och jag fick inte stanna därinne så länge för jag hade smugglat in sprit och blev upptäckt....=(

Idag har jag INGEN som helst ANING om vad som händer! Har typ ont i hela kroppen!

Bilder från i veckan kommer som sagt senare!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0