Joypeak!

ahmen jomen nämen! drog till Soffe i morse där hon och rebecka var, sen drog vi ner mot kopparhallen där vi mötte upp Sandra och Fjelle!=) vi gick till Joypeak och busa! testa speedshooting, såg folk spela innebandy, dansa, sjunga, underhålla osv=) Jag var RIIIKTIGT taggad på å måla mig som en tiger eller nåt i ansiktet, men ingen annan ville göre och man vill ju int va målad själv :$ Jösses, sen ville jag hoppa hoppborg men de är ju sån där jävla åldersgräns! blir galen... man måste väl få ha kul även fast man är 12+??

Nu är jag hemma iaf, ska käka nåt..får se vad de kan tänkas bli, haha glass? Sen ska jag tillbaks till Soffe, där samtliga från förmiddagen ska ses å umgås=) blir fetnajs!

HOWEVER, en liten WISH från mitt håll, hoppas du har fått iaf ett litet blåmärke sandra=] HAHAHA :$


Kommentarer
Postat av: sandra

hähä din jävel, jag har blå röv.

2008-06-14 @ 22:02:52
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0