Friday rahoo?

"God"morgon! numera vaknar jag alltid före kl.07:00...kan någon människa förklara de? -Öhm, typ, du har så ont i halsen på morgon och kan inte svälja ens ditt saliv utan att de gör ont? -Bra svar... BAJS! Nu ligger jag å kikar på Vänner (as usual) sen har jag två kattungar sovandes på min rygg och den tredje ligger bredvid mig=) dom är så söta dom små liven!

Jahapp Nina, vad händer idag då? -Jadu bra fråga, hade tänkt ta en rejääl kaka av alvedon och hoppas på å bli frisk fortare? min röst är helt jävla cp =S hahaha åååh super jobbigt...

Måste förbi på arbetsförmedlingen också med min "utmärkt, fina röst" och fixa nå saker.

Sen äre ju även JOYPEAK 2morrow, hoppas man kan fara dit en sväng, skulle va som trevligt, hihi=) Här är en bild från förra årets Joypeak om jag inte är helt bakom flötet?



Haha de roligaste med förra årets Joypeak var ju att dom hade satt upp en brevlåda där man fick skriva ett brev till Gud :$ (HAhahahahahaa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0