freedom

fy fan vilken sneaky dag... som jag skrev i tidigare inlägg, värsta dagen hittills... men jag knaprar tabletter och isglass och hoppas på de bästa!=) Soffe ska komma hit å hälsa på mig idag, blir najs=) hoppas jag inte skrämmer iväg henne med min "icke-jag-röst". låter helt förjävlig, men men...

Ska förövrigt på prövning/praktik på Andrés Hembageri med hopp om förlängning=) Det börjar på tisdag så jag hoppas jag är hyffsat kry då=)

FÖR ÖVRIGT, ni som verkligen inte behöver ta bort halsmandlarna, gör de fan inte! Hahaha vill inte skrämma dig nu Nathalie (om du läser), men KRÄV att din läkare skriver ut en bunt med starka smärtstillandee mediciner! annars ÄR det plågsamt!=] =(


Är jävligt sugen på dra iväg någerst å va FRISK!!


Kommentarer
Postat av: sandra

jag ska säga åt nathalie att läsa dedär :)

Och en till sak, så kan jag hälsa på dig på din lunchrast ifall du ska jobba på andrés :$ krya på dig baby =)

2008-06-12 @ 17:26:34
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: nathalie herself

HAHAHA inte skrämd alls! :| krya på dig iallafall :)

2008-06-12 @ 17:30:35
URL: http://nathaalieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0