FAKTA om veckan!!=)

Jamen Jo HEEJ! har inte varit så aktiv pga att jag har haft fullt upp hela veckan! Ska repetera litegrann som hänt och berätta nyheter! det har sett ut ungefär så hära:

KOMMER FÖR ÖVRIGT ATT KOMMA BILDER FRÅN HELA VECKAN SENARE!

Lördag - Lagfest - LAGOMT!
Söndag - Klassfest - SPÅRAD!
Måndag - Lärarfest - SPÅRAD!

Lagfesten ägde rum på Örjanshallen i skelleftehamn där vi åt god mat, drack god öl och gjorde roliga aktiviteter som t.ex. Bowlade och körde 5-kamp!

Klassfesten började nere på Kanotudden i Ursviken där vi satt på en filt och drack öl och pratade tills alla kommit. Sen drog vi igång brännboll och lite lekar! Efter ett tag gick solen i moln och då promenerade vi till Johan, där vi hoppade studsmatta, lekte mer lekar (som fet spårade) och vi rappade till och med en klasslåt HAHAHA råå ful men ja, (halten var hög). Sen fick vi skjuts upp till stan till Ella först tror jag (minnet började svikta). Sen gick vi en promenad då det mesta spårade i sinne.. Jag och Nicke gick vilse på Älvsbacka (?) Sen kom vi fram till Isaks lägenhet till slut där allting spårade ännu mer!

Lärarfesten inleddes hos Ludde. Vi förtärde lite alkohol sen promenerade vi från Norrböle till Balzac och sjöng oss hesa. När vi var framme var det matdags, en buffé stod å väntade på att bli uppäten. Sen spårade ju givetvis den också! (För ovanlighetens skull). När rektorn hade stuckit från Balzac började resten av lärarna släppa lös och gå till baren! (Jag älskar min skola) HAhaha så jävla roliga! Det blev mycket minglade och hängade i baren, sen drog vi därifrån vid 1-tiden då jag, Viktor och Anton drog oss mot Statoil Norr och avslutade kvällen med en French Hotdog (Mumsfillibabba)


IDAG OCH I MORGON:


HAhaha så då vet ni ungefär vad jag har sysselsatt mig med! Igår la jag mig 12 och sovde jävlart 8 timmar!=) var längesen jag fick sova så länge! Sen drog vi upp halv 11 till stan och fikade/hoppade studsmatta och chillade hos Pär (Min mentor) Sen drog vi till skolan och skulle klä vårat lastbilsflak som vi ska åka med till torget imorgon efter kyrkan! Fick tyvärr vänta tills kl.18:30 innan vi kunde pynta den! riktigt lång väntetid, men vi blev klara tillslut och den kommer va bäst!;) Vi har DJ (Tobias Norrfors), bord och bänkar på flaket som kommer rocka! Tror seriöst de kommer bli skitbra!!

Mer uppdatering imorgonbitti eller efter vi har varit på torget!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0