Eftersnack (stadsfesten)

Hämtade Soffe, hämtade Sandra, for till Hanna, lämnade bilen, vi fyra prommade till stadsfesten och gick runt och träffade folk och lyssnade på nice musik!



EMD
, asså kyss mig! Haha pojkband is back on track! (Jag bryr mig inte om att alla hatar dom, I love them, kanske mest the way they looked tonight) SAATAN SÅ JÄVLA NICE DET VAR, dom öppnar upp med "Jennie let me love you" och de va fettnajs! och FUULA dom är?! snyggaste jag sett på länge, Mattias, omg....♥ Nina har hittat en ny kärlek. Han var så jävla fräsch ikväll! got damn it.. min nya dream baby! HAHAHA yes sir! Sandra blev hyffsat nöjd också när Erik kollade på henne å log! hahaha riktigt nöjd och obetalbar min bjöd hon på!=) Det var fetnajs! Skulle kunna stå å lyssna på dom hela kvällen, låter kanske sorgligt men fy fan så charmiga grabbar! Hitta tyvärr ingen bild då Mattias var lika fräsch som ikväll men den här får duga!=)



Sen Europe! Dom drog ut på det som fan, "Carrie" spelades efter 45min och "The Final Countdown" var allra sista låten, men jag förlåter dom för att dom är så jävla bra live! Och när väl "The Final Countdown" kom så var jag och Sandra the last ones standing! hahaha vi hoppa å sjöng så det stod härliga till! 






Var också riktigt roligt å träffa allt folk!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0