...3 dagars festande..

Levern rapporterar:
Ludde --> Balzac

HEJ fyllkajjen! var skit kul igår, förfest hos Ludde, sen promenerade vi in till stan mot Balzac och sjöng "Everywhere we go, Everywhere we go, people wanna know, people wanna know" OSV! HAhaha fy fan hur de ska ha sett ut och låtit!=) Som vanligt i övrigt....när jag är ÖVERtaggad dricks de lite too much, men de va kul!! haha jösses amalia! TACK alla. kommer att komma bilder sen i veckan tyyyp! (när jag har fått dom)

Vaknar upp med mjölk i håret och är hes som satan, FÖRKLARING till mjölken > När jag kom hem hämta jag mjölk och flingor och la mig i sängen och jag SOMNAR med fejjan ner i tallriken, soft.....? Har duschat nu och de kan ALDRIG ha kännts skönare. FÖRKLARING till hesa rösten > Förmodligen allt skrikande och sjungande från igår + allt de där starka som rann ner i strupen igår.

Oh DEAR GOD, nu ska jag klä mig osv... men ÖJ Grattis alla som går ut sina skolår idag! Lev å må, 

Kommentarer
Postat av: HANnss

du är partyfreak!=)

har en ny blogg nu, den adressen är www.hannafjell.blogg.se

YO

2008-06-03 @ 12:35:42
URL: http://hannafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0