Don't stop dancing

Kvällen har sett ut som sådan: For å kikade på min träning och visade att jag levde. Vaar kul å se alla=) var ett bra tag sen nu! Har missat halva säsongen pga fotskada, förkylning och operation. huvva...iallafall, sen for jag hem till Soffe, vi for till mig å såg Eurotrip, pratade och myste med mina kattbäbisar=) dom har ju blivit hela 5 veckor nu.. jösses! Var jättetrevligt iaf!=)

Ligger å kikar på lite Vänner nu och ska skriva ett sista inlägg innan jag ska försöka somna! I morgon ska jag till Tre Kupor och få en guidtur=) riktigt skönt att Mimmi också kommer å jobba där samtidigt som jag, så man känner nån=]


^ SoafieLoafieMoafie=)

Kommentarer
Postat av: Ella

Tre kupor? :O ;P

2008-06-17 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0