Blind dating

KVÄLLEN HAR SETT UT SOM SÅDAN:
Jag och Soffe for till Fjelle!=) Vi drog bort mot Hemmakväll och hyrde en film, Blind Dating. Den va hyffsad=) han va så himla söt han som va blind! hihi=) Sen drog vi ut, Nina&Soffebike och Fjelleskate. HUR coolt äre inte å skejta? DAMN, jag ska lära mig! fy fan va grymt!=) Sen for vi till en lekpark å lekte, Fjelle utmana ödet lite (fredagen den 13e)....ni ska få se när jag får bilderna!=)  Sen for vi tillbaks till Fjelle å spela mariokart! jag vann;) HAHA typ!;) Kommer bilder från kvällen sen, när Soffe behagar skicka;) DE VA EN TOPPENKVÄLL!



- Men Nina, hur äre med din hals å de då??=/
- Jadu, Det KUNDE ha varit mkt bättre men de går framåt
- Okej vad bra! kan du äta å så nu?
- Intressant att du frågar, jag åt lite chips idag men var typ tvungen å MALA ner dom sen skölja ner med vatten, tror int de var så bra men DET GÅR FRAMÅT!
- Okejokej, Lycka till!
- Thank you sir!

skitzofreni?

Kommentarer
Postat av: HannaFjellstedt

HAHAHA DU ÄR ZÖT!

2008-06-14 @ 00:37:09
URL: http://hannafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0