"Ååh, därinne är ju min mattebok..."

For ju tillbaka och kika på branden med Soffe, Roe, Elle, Bullen å Klein! riktigt konstigt äre å kika....jösses, var dock tvungen å dra runt 21:00 för jag kunde knappt svälja mitt eget saliv utan att de var plågsam smärta..och just nu kan jag inte prata utan att det gör ont... fyfan så jävla ont... skjut me....

Just kommit tillbaka från branden, så jävla sjukt, barn och lärare gråter...och sötast var ungarna som sa "Ååh, därinne är ju min mattebok...", så himla söta... men de var ganska dramatiskt, nästan hela skolan brinner ner, stackars ungar....huvva...









Så jävla sjukt, ni ser ju...fy bluttan...


Just nu sitter jag å typ mår jävligt dåligt faktiskt, har aldrig, ALDRIG haft så här ont i halsen hittills....OMFG, skjut mig i huvet.... pain pain pain pain....  †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0