101 saker att göra innan jag dör

Min dag har sett ut som följande: (ni som inte orkar läsa, skrolla ner, I dont judge you) -Började hur som haver jobba kl.14, så jag tog min trogna cykel "Rosty" och cyklade iväg, mötte upp Belinda, sen hojjade vi ut mot rönnskär. Vi kom dit, fanns inte FÖR mkt att göra, när vi skulle käka tog vi fram "101 saker att göra innan jag dör"-boken, och läste, de fick oss att spekulera vidare och hämta papper å penna, vi skrev, och rubriken löd "Saker vi ska göra före Jul" som hade ungefär samma innebörd som "101 saker att göra innan jag dör", vi satt å skrev upp massa roliga saker, hahahaha och den som bockar av flest punkter på listan ska belönas!=)

Sen for jag hem, och for till Kanotudden där mitt fotbollslag spelade beachvolleyboll osv=) sen for jag och kikade på Sandra Hellgrens lägenhet, himla fin=) och nu sitter jag hemma å gör ingenting=) ska nog sova snart för jag börjar 05:00 i morgonbitti såå.



Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0