"I like it ruff!"

Idag har jag haft  förjävla roligt på jobbet! Hhahaha ja huvvaligen=) det var så här att jag hann bara sova 2 timmar i natt innan jag skulle upp å jobba kl.05:00. Vilket resulterade jävulskt roligt i slutet! Jag är i kiss-och-bajs-åldern, och tror jag alltid kommer vara de? Är riktigt road över sånt, så jag tar och skriver Bajs, prutt, snopp osv på tejpbitar och klistrar på Belindas rygg, HAHAha, var riktigt roligt även om hon typ märkte det direkt! Sen skrev jag på en lapp "I like it ruff!" och klistrade på Belindas rygg igen, hahaha men hon märkte den så vi hedde den först på Jossan som hade den en liten pluttstund, men sen kom Mimmi=) HAHAHAHAHA då dog jag! Jag satte "I like it ruff!" på henne och hon gick omkring med den typ en kvart innan jag sa nåt! HHAHAHAhahahaha jaa fy fan vad dum jag är, nåra som komme å handlade i kiosken såg den, men sa inget HAHA=) ja fy fan vad roligt det var! kanske inte låter speciellt kul men jag skratta tills jag grät!

Hur som haver, när jag satte mig på hojjen och skulle börja trampa fick jag världens ondaste magknip! gjorde ont i varje gupp, varje rörelse, varje andetag. Trodde typ jag skulle svimma, kändes som nån stack in 8 knivar i bröstkorgen varje gång jag andades (vilket var rätt ofta). förjävla jobbigt, sen komme jag hem och jag kunde inte ens ligga på rygg lr mage, var tvungen å ligga på sidan för att de skulle göra mindre ont, och nu har jag bara lite knip, men hanterligt, dock skönast å ligga still.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0