Mormor.

Godmorgon! Ursäkta om det har varit en complain-blogg dom senaste inläggen, men går som inte göra mkt annat än att deppa, när 3 stjärnor ur ens liv försvinner. Har kanske inte varit så roligt att läsa men... Idag ska Hanna komma och hämta Kjerran ♥, sen ska jag och familjen packa osv och bege oss till mormor som bor i en by utanför Norsjö...och alla som har rötter där brukar dra ihop en fest varje år och den är i helgen. Sen har jag och Ingela planerat å ta en långjävla fisketur=) här är jag å syrran för två år sen på den där ferren.

   
söta bilder...not! och JA, de är mest gamlingar/vuxna men dom är ju söta, och här är min tjockgädda och lite bilder på hur de ser ut hos momme=)

Sne-öga, I know...
   
   
  

Har inte kort på hennes HUS, bara på hennes små sommarstugor mitt emot=) Här kommer jag att befinna mig i helgen, kommer hem på söndag, ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0