Back in the days! ...Lill Nina HAHA

For upp å hämtade Ingela i stan idag sen for vi hem till Ursviken och åt. Sen satte jag mig vid datorn och sen hör jag ba hur Ingela skriker "NINAA!! skynda dig å kom! du FÅÅR inte missa de här! SPRING!!!!" , och lydig som jag är så löpte jag till köket och sen pekar Ingela ut genom fönstret, och DÄÄR ligger morsan på marken inklämd i en solstol! HAHAHAHA hon skulle vrida sig å sen for stolen ihop! HAHAHAHA fulaste jag har sett!=)

Och för övrigt ikväll har jag suttit och tittat på gamla bilder när jag var liten, asså SHIT! hahahaha tänkte va busig å bjussa på några! Många bilder är suddiga eftersom jag har tagit kort PÅ kortet! Men man ser väl lite ändå kanske!=)


    
    
   
Bild 2 på sista raden är jag och Mormor! ♥
Bild 3 är på jag och Lasse (mammas sambo)
Bild 4 är Ninas första puss av en pojke, HAHAHA roligt!



Ha en skön kväll allihopa everybody!

Kommentarer
Postat av: fjelle

sötnos

2008-07-02 @ 21:48:15
URL: http://hannafjell.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHAHa du är lik dig minsann ;) hihi.

2008-07-02 @ 23:20:58
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0