dramatiskt.

For till mormor i fredags och det började inte så bright, vi körde två bilar för vi rymdes inte i en, och en av bilarna (inte den jag körde) väjde för ett djur som kom upp på vägen vilket ledde till att den bilen körde in i ett gammalt garage sen ner i diket...passagerarrutan gick sönder och där satt min lillasyster som fick glassplitter över hela henne, bilen i övrigt är totalt kvaddad utvändigt, men alla som satt i bilen klarade sig väldigt lindrigt undan, bara lite skrapsår å så..."min" bil åkte hem idag, och resten kommer att måsta ta bussen i morgon för bilen går inte riktigt framåt...

draaaamatiskt...men helgen i övrigt var en höjdare!=) Var ju byafest där mormor bor igår, och då vare ca 80pers där, majoriteten äldre men de va ball ändå! Folk sjöng & underhöll. Jag och Ingela hade tänkt vara nyktra å fara ut å fiska senare på kvällen men de blev inge av med nåt av de! Vi fick oss en soft gratisfylla båda två! haha jag var knappt onykter men Ingela var på lyset! Sen blev de en sån här gullig dans senare på kvällen, dansbandsgrejs! HAHA de va som roligt! men min favvodel var LÄTT när de kom fram en gubbe till mig och Ingela som sa "Nämen tjenare tjejer! hörrni, för 5 år sedan satt jag och min fru och fundera över era åldrar, och då kom vi fram till att du (ingela) var 13år och du (jag) var 17år, he stämd int va?" HAHAHAHAHA yeaah, för 5år sen var jag 14 och ingela var 17. HAHaha så roligt när de blir sådär!

Var för övrigt ute och fiskade fredagkväll, jag fick en aborre och en gädda på 2,7kilo!=) he va ju som trevligt de! OCH IKVÄLL DÅ NINA?! öhm, blir en tidig kväll som fan, börjar jobba i morgon, börjar visst KLOCKAN FEM PÅ MORGON! Lycka till med det Nina, - Men du tackar!

Kommentarer
Postat av: fjelle

oj satan vilken weekend!

2008-07-06 @ 17:09:53
URL: http://hannafjell.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh ;S läskigt

2008-07-09 @ 00:54:14
URL: http://elladeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0