Kid Rock - All Summer Long

Det vart en 3,5 timmas powernap, saaatan, tänkte jag skulle få sova hela natten men gud hade andra planer för mig och mitt liv, och då kan jag ju passa på å skriva ett till inlägg!

Satt å fundera (inte på så mkt dock...)....men varför stavas MAUD, < så där? så jävla onödigt när man kan stava det MÅD. Och varför stavas PIERRE inte PJÄR? Dom här namnen borde stavas så här:
Cecilia → Sesilia
William → Villjam   
Jasmine → Shassmin
(dom enda jag kom på som kan skrivas annorlunda? bright...)

jag vet vad ni ska säga "Det ser ju så jävla fult ut å stava det som det låter Nina..." MEN NEJ, det är där ni har fel, för om allt hade stavats som det låter från början, skulle det verkligen vara fult då? Njet....allt för att komplicera svenskan för somliga..


Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Haha! Så störd. :P Men, du har faktiskt rätt. :P

2008-08-04 @ 20:35:35
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0