NORGE!?

Jobbade med Jossan från 14:00-18:30 idag, de var typ en lugn dag. Nu sitter jag och skriver med Belinda, och vi har just skickat in en arbetsansökan till Norge, fan va roligt!=) Skulle va snuskigt ball om vi fick jobben! Då dröjer det nog inte länge innan vi drar. Är svinigt taggad=) får hålla tummarna! Sen bytte jag och Belinda arbetstider under morgondagen så jag börjar 05:00 i morgon och slutar 14:00. Dubbelt så mkt pröjs å börja kl.05! Men Belle var trött och ville sova ut! haha




hoppas!

Kommentarer
Postat av: Belinda

tack snällis =)nu är jag piggelin ;)

2008-07-31 @ 10:04:02
Postat av: Belinda

tack snällis =)nu är jag piggelin ;)

2008-07-31 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0