Nina har sällskap än en gång i 8veckor

Godafton! ska börja cykla iväg till jobbet om ca en halvtimme, slutar 18:30 idag. Börjar kl.14:00, och då tänkte jag att jag skulle få sova ut i morse, men jag hade SÅ JÄÄÄVLA FEL! Morsan springer in i mitt rum 06:35 och säger "Ninaa, jag tror du ska gå till Leia, det är nog på gång!". Och för er som inte vet är Leia aka. Leffe en av våra katter som har varit gravid nu senaste tiden, hur som helst så låg hon i min lillasyrras våningsäng, och när jag klättrade upp så hade det med säkerhet börjat! 2st kissebäbisar hade redan komme ut, och när BB-kalaset var slut, så resulterade det 5st kattungar!! haha så sjukt=) hann va utan kattungar 2 veckor sen kommer det nya...jasi=) och 5 st! så många har vi aldrig haft!

Morsan och c:o for till Ö-vik idag och ska sova på hotell å grejer, så jag trodde jag skulle bli själv hemma men icket=) nu har jag ju pluttbäbisar här, dom är kanske inte så mkt å gosa med än men om nån vecka så=)



Tänkte bara meddela nyheten! Nu ska jag jobba! Have a nice dag allihopa everybody!

Kommentarer
Postat av: hanana

SÅ PLUTTINUTTIT!

2008-07-15 @ 13:46:16
URL: http://hannafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0