klantarsel

For till Boviken idag som sagt, med Soffe och vi mötte upp Sandra å Hanna där borta. Där kikade vi på fotboll, träffade folk, fotade frejjingar i smyg och njöt av det fina vädret!=) Och när vi JUST ska dra hem så går jag rakt fram, med blicken HÖGT, och jag går rakt in i en "betonggris/betongelefant", ni vet vad jag menar? ja hur som helst, går in i fetstenen, och slår i smalbenet så det blir ett jack rakt in, huhu, klantarsel! men de må ju va hänt, har liks så mkt ärr på benen så, ett till skadar nog inte...

Johan har just marinerat kycklingen, och jag å Soffe ska snart he på grillen & spisen och göra mat, smaskens! sen blire väl å chilla as usual, får se om de går nån bra film!=)

ska lägga upp bilder från Boviken senare=) tihiii=)


öhm, soffe vill skriva nåt...
"HAHA, HEEEEJ"

HAHAHAHAHAHA öööh? =D

Kommentarer
Postat av: Sofia

SLUTA KLÖSA!

2008-07-12 @ 21:26:24
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0