Godmorgon!

hallå! bad update... kunde inte somna inatt, skulle upp kl.04:00 och 03:00 somna jag. sen vaknar jag i rena paniken 04:50 och jag börjar 05:00. Så de vart stressigt som fan, ingen dusch, ingen frulle, bara på med kläderna å dra! var där 05:05 för jag låna tompas bil, jösses tur att den stod på uppfarten i morse=) sen jobbade jag fram till 14:00 då jag drog hem och lät ödet bestämma om jag skulle sova eller inte, slog på Vänner, la mig under täcket, it was ment to be! vaknade nyss iaf så vi får se hur de går å sova i natt, för jag jobbar nämligen 05:00-14:00 HELA VECKAN...och kommer förmodligen jobba-sova-jobba-sova så vi får se hur mkt jag ids skriva iaf... ha en nice kväll! sry för ett riktigt tråkigt inlägg... HEJS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0