Burgerking!

Hej hopp lingon snopp! Kvällen har spenderats med Sandra och Soffe=) Vi skulle grilla hamburgare ute på Soffes grill och jag (the grillmaster) vart som taggad på å testa "burgerking-varianten" dvs. a lot of fire! och JOO de pröva vi och efter nån sekund testa vi vända på en burgare och tror du fan inte den va svart, hahahaha WOOPS! och sen smälte några av dom andra typ? frisk...ööhm, men jag är ju så söt (?) så Sandra och Soffe kunde inte bli arga på mig=] hihihi nämen de löste sig iaf=) SEN såg vi en film med Jennifer Lopez, Manhattan nånting, kommer inte ihåg vad den heter atm. hur som helst, allt resulterade till en bra kväll=)

Annars då, jag har fått studentkatalogen, säkert fler som har? Det var som roligt=) vill bara tillbaka, hade så jävla roligt, åååååh skulle kunna gå 3 år till med min bästa klass ♥ Såg förjävla glad ut och det var precis vad jag var...studentmorgonen i kyrkan, på flaket, med alla söta klasskompisar, är det roligaste jag har upplevt under hela min gymnasietid!


hur som haver, jag jobbar i morgon, börjar iofs 14:00 och slutar 18:30 så det är som lugnt, men jag ska slå igång nåt vänner avsnitt för ovanlighetens skull!=) det är snuskbra! Sovgott bajsungar=)

Kommentarer
Postat av: malin

gladnina! :-)

2008-07-20 @ 22:40:38
URL: http://malinlinnea.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahaha mnåå..så himla glad :]

2008-07-20 @ 23:44:17
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: sandra

men så söt du var=)

2008-07-21 @ 18:31:43
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0