Brädan med pitten

Hellooo rainyyyy day! Gud har då pissat ordentligt idag, och vad har jag gjort sen jag kom hem från jobbet då? Jo, bytt till torra kläder, chillat osv...googlade på Brad Pitt idag också (nörd, I know) och då kom bl.a.. den här bilden fram...


...Hahaha ja på google finns det mesta! kom fram massa gamla bilder på brääädan när han var som halvgammal! tänkte lägga upp en sån åå, han är ju lite gråhårig nu gubben...


Old pics, Brad & Jennifer
   

Gammel Brad
 
bäbis-Bradbild2.

Brad Pitt är ju 44år numera, Angelina Jolie är 33, (jag trodde hon var äldre) och Jennifer Aniston är 39. Aniston har för övrigt en ny boyfriend, John Mayer, och han ser ut så här
   
Och han är bara 29år gammal.

Jag har läst mkt skvaller senaste dagarna! HAha de är som underhållande, såg en rubrik idag med Jennifer Aniston på framsidan som löd:
"Sexterapin räddar Jennifer-Förälskelsen har gett henne lusten tillbaka. Det lyser om Jennifer Aniston. Förälskelsen i John Mayer och ett nytt, fantastiskt sexliv har gett henne självkänslan åter. Parets hemliga knep? Grädde, fjädrar och rollspel."
 
Det kan ni pröva hemma! hahaha





Var ungefär dom bilderna och dom raderna jag ville lägga upp ikväll,
have a nice kväll allihopa everybody!

Kommentarer
Postat av: Sofia

det är ju sångarn juuu =)

2008-07-22 @ 12:20:48
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0