Bluhdu.

Dagen har sett ut som sådan, vaknade, tog upp datorn och kikade, sen frågade Sandra om jag ville följa henne och Fjelle på picknick, och de är klart jag ville=) Så tog bussen upp till stan, gick å handla gott, åkte på Sandra till Fjelle, prommade till Manhemskajen där Sandra la ut sin somriga filt på bryggan och där satte vi oss och stekte!=) Jag tog mig till å med ett dopp! satan i gatan, jag sa till Fjelle att hon skulle bada och hon ba "men jag vill int bada ensam", och då (snäll som jag är) erbjöd jag mig å bada med hon, hon ba "okej, hoppa i du först så hoppar jag direkt  efter", efter mycket OM och MEN så slängde jag mig ut i vattnet, och hoppade hon i? Givetvis inte, där låg jag själv i vattnet å frös, hahaha! jasi busigt=) Det togs många bilder som jag ska lägga upp senare!=)

Nu sitter jag hos SoafieLoafieMoafie, har just ätit här å de, smarrigt! öhm, om en halvtimme ska vi se Allsång på Skansen för min baby är med =] hihi=) (EMD-Mattias)



Kommentarer
Postat av: Sooffe

PEPP(-sileppsi) hä hä hä (a)

2008-07-01 @ 23:36:37
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Frida

inte för att skryta men nog var jag på efterfest med Mattias nog ;)

2008-07-02 @ 11:30:48
URL: http://fridabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0