7 september

Är snuskigt inaktiv just nu, beror kanske på att jag jobbar å sover mesta dels av tiden. Men men, ingen vill väl sitta inne när de är sommar? HAha jo, de är ju bajsväder men de blir bättre=)

HUR SOM HAVER, Jag längtar tills kattbäbisarna blir lite större=) Sen äre så att morsan osv ska till Kroatien den 7 september och för någon dag sedan när jag var och solade med Soffe vart jag så jävla sugen på följa med!! Men dom har ju redan bokat biljetter, hotell osv.. och idag ringde morsan mig när jag var på jobbet, och sa att det inte fanns nåt ledigt rum på det hotellet dom skulle bo på, och det skulle kosta 6000:- extra om jag följde med... de va ju förjävligt...sen ringde hon upp igen och sa att hon hade kollat upp lite mer, MEN om jag skulle följa så var jag och nån tvungna att bo på ett annat hotell, och att jag skulle betala rätt mkt själv, jag tvekade inte ens lite, så, SÅ BLEV DET!=) Jag och lillsyrran ska sova på ett hotell 200m ifrån morsan osv...soft!=) Så de va ju som naaajs! För alla som inte känner mig speciellt väl så är Danmark det södraste jag varit =$ ...så det känns ju som roligt=)

Min fredagkväll ser ut som sådan, Vi ska ses hos Elin kl.19 och fira madde=) Blir nog mysigt! Sen äre ju trästocks osv i helgen men där kommer ni INTE hitta mig.


Saknar för övrigt min klass.... ♥



So long!

Kommentarer
Postat av: malin

saknar dig med sötnos! <3



och vad roligt att du ska till varmare delar av jordklotet! avundsjuuuuk! :P

2008-07-18 @ 20:32:24
URL: http://malinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0