Very merry

Godkväll tomtar och troll. Jobbade - slutade - gick å peka på saker med Soffe på stan - färdigpekat - gick med Ingela en sväng på stan - handlade kläder & dryck.

Kom hem 20:04 till ett halvstökigt rum, kastade av mig jackan och slängde kassarna på golvet, hoppade ner i sängen och slog på BONDE! Hur bra som helst som vanligt, fick se två män pussas, äckliga gubbkallingar, en kvinna som inte gillar närhet när hon sover, en tjej som inte smakat ananas lr melon? osvosv. Alla har valt osv men man får se hur det går för dom å så.

I morgon har jag firmafest, ska alltså festa med Ingela, Maria och Lasse (dom jag känner) sen de resterande 8 pers på Friab (som jag TYP också känner nu), SEN de resterande 102st från SQS...direkt när man kommer dit ska man ta en nummerlapp, och söka upp stolen med samma nummer, LIKAMED att jag kommer förmodligen sitta med 20st 40plussare och prata om arbete och sånt "roligt"...ballt samtalsämne på en ferre! Haha äh de löser jag nog!

Nu ska jag sova, Lev å må!


höhöhö, godjul

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA vadå Sandra Lundqvist speciellt mkt.... :]

kolla min blogg snart då!

2008-12-19 @ 14:13:34
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0