Händelser under 2008

Det vi kommer minnas i Sverige under 2008

♦ Det har inte dött så här människor i trafiken på 60 år
♦ Obama vinner presidentvalet
♦ Engla / Arboga-morden / Carolin-fallet
♦ Familjen Fritzl i Österrike
♦ Charlotte Perelli & Pernilla Wahlgren är singlar
♦ Heath Ledgers bortgång
♦ Hallelujah-år för Björn Gustafsson & Blondin Bella
♦ Sverige har drabbats av finanskris & lågkonjunktur
♦ Kevin Borg vinner Idol 2008
♦ Julbocken i Gävle och i Lycksele har brunnit

Ninas händelser 2008

♦ Mailade med en familj i Boston som var Aupair-sökande
♦ Har kört ca.15 olika bilar
♦ Fyllt 19 onödiga år
♦ Opererat bort halsmandlarna
♦ Varit utan fotboll hela sommaren och hösten
♦ Sett Ursviksskolan brinna ner
♦ Bott i Oslo
♦ Sökt ca. 45 jobb
♦ Jobbat på 4 olika ställen (Tre kupor, Oslo Apartments, Korvgubben & Friab)
♦ Fått  två saftiga ärr på benet (beautiful...naaaaaae)
♦ Haft vattenkrig på jobbet (Tre kupor)
♦ Gått upp i vikt
♦ Tagit studenten (best time ever)
♦ Pussat en lärare
♦ Varit på min första solsemester
♦ Varit på min första AIK match
♦ Haft en Dare-list
♦ Saknat skolan
♦ Förnyat körkortet... twice
♦ Cyklat omkull
♦ Kört 190km/h
♦ Åkt cykel, bil, skoter, spårvagn, tåg, tunnelbana och flyg
♦ Bevittnat prostitution
♦ Varit i 5 länder på en dag
♦ Fått en slottsvakt att rikta geväret mot mig
♦ Sett alla Vänner säsonger (säkert 10ggr utan överdrift)
♦ Haft 9 katter hemma under sommaren
♦ Dregglat mot EMD-Mattias
♦ Gått ut på krogen och haft Flirta som syfte
♦ Köpt första mobilen som kostat mer än 1200:-
♦ Kysst majoriteten av min gymnasieklass
♦ Fått nya vänner
♦ Börjat tycka om oliver (inte pojknamnet utan det gröna med rött i mitten)
♦ Sett ett par ha doggystyle på en klippa i Kroatien
♦ Tagit någon annans skor hem från krogen (det var verkligen inte meningen)
♦ Kommit på att jag älskar mjölkdrinkar
♦ En rysk hora har lagt handen på mitt lår och sagt "Nina, look, you don't understand, my creditcard is not working, can I pay with cash?" Var små sugen på att häva ur mig "cash is the only money you've got you slut!" (ps. hon betalade mig inte för det underbara sexet jag gav utan för lägenheten..)
♦ Lånat ut en lägenhet i Oslo åt ett ungt muslimskt par som ville ha hemligt sex
♦ Träffat Idoldeltagarna Kevin, Robin & Alice


Där var lite grejer som jag har gjort eller som hänt mig under det här året! Givetvis har jag haft många kompanjoner på mina dumheter eller busuppdrag men jag skonar att skriva era namn.


Det här bjöd jag på, Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Aah, fast jag kom på att jag köpte min på ElGiganten. ;P



"Förnyat körkortet... Twice." Say whaaat? ;P

2008-12-30 @ 18:30:33
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha asså förnyat för att jag supit bort det twice...

2008-12-30 @ 19:03:57
URL: http://ninalundmark.blogg.se/
Postat av: belinda

HAHAA:D känner igen många punkter där roomie;) darelist, flirta som syfte. GUD!



Vattenkriget på Tre Kupor var ju bara bäst!

Hoppas allt går bra hemma i Skellefteå:)

2008-12-30 @ 21:17:55
URL: http://belicas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha! Men Niiiiiina ;P Du kanske bör börja lämna det hemma och fixa ett vanligt legg till när du ska ut och göra stan osäker. ;P

2008-12-30 @ 21:58:13
Postat av: ann i annilia

hahahahaha nina du är rolig du !:D

" händelser i Sverige - Det bombas i Israel " ;D



ses i morn ;)

2008-12-31 @ 00:43:17
URL: http://annilia.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha oj Anna, de såg jag rent int att jag hade skrivit! HAHAHAHA=)

2008-12-31 @ 11:23:19
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0