Sony Ericsson W595 och Australia

Igår var typ ändå en rätt händelserik dag! Eller det blir väl vad man gör det till. For iaf på Solbacken med Soffe, fick presentkort på Expert i julklapp så jag skulle köpa en ny telefon. Fanns inte så många modeller att välja på tyckte jag men..efter mycket om och men så bestämde jag mig för en Sony Ericsson W595, som ni ser down there. 


Yes, så ser den ut. Sen begav vi oss in till stan för att kolla mellandagsrean, men allt stängde ju typ 16 lr 17....tyckte jag inte riktigt om...men det blev inhandlat lite underkläder iaf. Alltid roligt å köpa! Vid 16 tiden vart vi som sugna på mat.. men allt stängde ju som sagt 17:00 inne i stan så vi bestämde oss för att fara till Tre Kronor. Så blev det! Pizza och vi satt där i ungefär två timmar för att fördriva tiden, vi skulle liksom på bio 19:30! haha. men de gick fint, roade oss ganska friskt tyck jag! Vi befann oss lite senare på biostaden, fulade oss i ett x antal minuter.. Sen såg vi Australia, den var mycke bättre än jag förväntade mig!


Kommentarer
Postat av: malin

hahahahha. läs min blogg

2008-12-27 @ 09:17:10
URL: http://malinlinnea.blogg.se/
Postat av: Tina Dahlberg

Haha! Jag köpte också en såndär, fast röd/vit. Samma dag, samma affär. ;P

2008-12-28 @ 19:45:44
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0