Uppdatering.

Godkväll, längesen jag skrev....

Lördagen blev fullt med nöje! Ella kom och hämtade mig, vi kilade till stan och åt, sen kom Ragnar och hämtade upp oss och Ludde och vi begav oss mot Ursviken där klassfesten skulle äga rum, i källaren hos familjen Norrfors. När vi kom dit hade nästan alla kommit, var hur roligt som heelst och träffa alla!:) Lollo stod för lekarna och de blev kanon, Joel stod för musiken och det blev kanon, vi alla söp och det blev kanon! Längtar redan till nästa klassferre ♥

Söndagen mådde jag balle, inte för att jag drack alldeles för mycket utan för att jag drack så jävla mkt blandade grejer, öl, sprit, likör, vin, you name it, så systemet blev skadat. Somnade alltså jävulskt tidigt på söndagen....

Måndagen, upp kl.05:00 och jobba! Höll på bli sjukskriven...satt och pressade fördröjningar på jobbet, och TJOFF så glömde jag he bort fingret så jag klämde mig....hade jag haft fingret 4mm mer åt höger så hade jag haft ett hål rakt igenom med en diameter på ungefär 4mm också...pjuuuh, jag anser att jag hade tur som inte hade fingret närmare, andra anser att jag hade otur eller var klantig som överhuvudtaget glömde he bort fingret.. hur som, gjorde en tidig kväll sen....

och upp lika tidigt i morse, Tisdag! Nu sitter jag här, ska snart ringa Sofia och säga att jag inte ska åka med till träningen, för jag somnar snart...

Måste säga att jag börjar som längta efter mina små dudes när jag knappt orkar röra mig efter jobbet...puss på jii ♥. Ska snart iväg å handla käk till i morgon, sen tuppa av! Lev å må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0