Sömnlös, snorig och förjävlig natt..

Jag är så snuskigt förkyld, la mig kring 11 igår. Vaknade 00:30 och trodde att det var morgon, jag klev alltså upp men blev fort förbannad...följden blev att jag snöt mig, tog en hel del nässpray och några ipren innan jag gick och la mig igen. 04:00 vaknar jag igen...kliver upp, blir förbannad för att klockan går så jävla sakta och att jag inte kan sova!! Följden blir att jag snyter mig och tar ännu mer nässpray...somnar sedan om.. vaknar igen 07:15, och känner ändå att jag måste kliva upp för jag kan ju typ int andas när jag sover...så jag kliver upp..myser lite med min kissemiss, sluter ögonen i ungefär 10 min innan det uppstår ett förskräckligt ljud..låter som en jävla jordbävning, så jag kollar ut genom fönstret och ner rasar typ 3 miljoner kilo snö.

Mina mardrömmar har börjat igen... drömde en jävligt äcklig dröm inatt. Orkar inte dra hela storyn för det var i stort sett bara familjemedlemmar som var med så det är inte så kul å läsa. Men kan sammanfatta med att jag höll på bli uppäten av en stor äcklig björn osv..


Om de ändå vore en sån här Björn som tänkte äta på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0