Onsdag, Clasan & Bonde

Jobbat idag som vanligt, sen kl.19:00 idag blev jag som bjuden till Clas Ohlson, alla som var där fick 15% på allt, så jag fyndade litegranna:) Slutade med att alla ungar sprang omkring och letade paket i butiken och alla vuxna drack glögg och bytte åsikter. Träffa iaf på Sam i fikarummet, haha han satt och åt gratiskorv, lätt värt!

Kom hem lagom så jag missade en halvtimme av Bonde:( huhu, men det var ändå halvtrist för jag visste att Magnus skulle välja Emma!!! För igår när jag var på konsum så var dom på omslaget på en jävla skvallertidning med bröllopskläder osv.  Buhuuu, men folket som är kvar...dom väljer följande....
Peter → Peter
Hanna → Elias
Per → Rose-Marie


Lillsyrran kom just in till mig och sa att jag hade telefon, då frågade jag vem det var...hon ba "vet int.....", så jag tog luren och sa "Hallå?", Personen ba "Nina? 890516-xxxx?" ...då trodde direkt att det var Polisen och att jag hade gjort nåt... så jag blev helt tyst, sen får jag fram ett "ööehmmmmm ah jo!", Då äre mitt förra körkort och legg som dykt upp...men inte jackan =( Ah ja, synd att jag hann förnya körkortet och få ett nytt bankkort innan det hittades..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0