No Limit.

Godafton! Kom just hem från jobbet + en sväng på stan. Köpte ännu en klapp!

Det blev en nedrans ståhej idag på jobbee, efter 14:00-fikat så kommer Leif (55+) rullandes bort till mig och säger exalterat "Få se pärlan", jag blir gode chockad och svarar "Pärlan?", han kontrar med att peka på min mun och eftersom det är en liten arbetsplats så stod redan 3 pers till där och undrade vad som försegick! Ehm, jag visar piercingen och Leif visar ett nöjt leende, Åsa (45+) ser äcklad ut, AnnSofi (40+) säger "Det där har jag sett tidigare" och Mattias (33+) säger "Det kan ju inte vara skönt att ha den där i munnen?", Sen kommer Jon (21) och undrade vad som hände så jag har i princip räckt ut tungan åt everybody idag...

Tänkte också passa på att berätta att jag och Soffe ska ju köpa en julklapp åt varann (bara tjejer som byter julklappar med varann efter åldern 12), och vi har gjort det lite extra spännande i år. Vi ska nämligen inte bestämma nån limit. Kosta vad det kosta vill, freedom, typ så. S'aaatt, det blir spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0