Klassfest in tha basement

Bliiiiiiiiiir galen, är så sjukt jävla taggad på klassfesten! Undra om det resulterar bra eller dåligt? Vi får la se. Ella ringde för ett tag sen och jag säger då de, satan i gatan, jag kan inte lugna ner mig? Har typ hoppat upp å ner i snart 2 timmar, kommer bergis vara helt slut ikväll...

Allting kommer se ut ungefär så här iaf - Ska till stan och käka skräp med Ella & Malin först, sen får vi skjuts till Joel där vi kommer mestadels vistas i källaren tror jag. Han har en bar där och grejer, kommer bli nice! Det klockrena är att det sägs att alla utom 2-3st kommer. Det är fan bra:)


Det som kommer fattas ikväll är Frallie.... :'(

Nu ska jag duscha, göra mig klar osv, sen bär det av:)
You better shake what your mama gave ya! (cuz I'm not)

Kommentarer
Postat av: sandra

nu ljuger du mig, och alla andra 300personer rakt i ansiktet :] sluta genast!

och vet du vad du ska börja med? UPPDATERA FLERA GÅNGER PER DAG. förgrymmade unge.

2008-12-09 @ 18:33:25
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0