Kev, Rob 'n' Al @ Ica Maxi

Godmorgon undersåtar. Vaknade samma tid som dom tidigare 3 dagarna...07:00. Jippie! Den här förkylningen knäcker mig...har gode ont i halsen..!

Idag kl.16:00 kommer nog många befinna sig i Ica MAXI. Där kommer Kev, Rob och Al rocka loss (vi som känner dom kallar dom det) för er andra så är det givetvis Kevin, Robin B och Alice från Idol som jag menar. Alla små fjortisar i hela Skellefteå kommer hänga där och skrika med massa skyltar och gosedjur...huvva..vem orkar med sånt? Jo jag för fan! Jag ska dit! Yiiiiiihaaaa! Kommer dock inte ha nå gosedjur lr skylt med mig. Men ifall Soffe, Sandra lr Hanna tänker ha en autograf så kan ni ge er fan på att jag står där i kön också som en liten snorunge;)






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0