Julgranar i all dess enkelhet...

Godafton! Har varit på Solbacken och handlat lite, men jag är ju sämst på handla allt annat än mat.. lätt å veta vad folk vill ha i julklapp..njet. Klädde granen innan jag for också, det är ju sjukt personligt med julgranar om jag får tycka, plast eller riktig? bara röda bollar lr blandat? vilken färg på glittret? spira eller stjärna? när ska granen upp?....gaaah, våran gran är iaf ganska ful men charmig varje år. Plast, röda bollar, guld-rött glitter, spira och den kom upp idag. Vore ändå ball om man kunde läsa av folk beroende på hur deras granar ser ut, eller ja.. då skulle jag vara fejk (plast) och en feting som aldrig blir brun (röda julgransbollar) osv.. kanske int skulle vara så kul..

Har man småbarn i huset så står det typ skrivet i bibeln att man har ful gran, då hängs allt skit upp som ungarna har gjort på dagis, fritids osv...det är sött men inte vackert.

Ikväll blir det bara chillidill, måste som sagt städa mitt ofantligt äckliga rum...blir som aldrig av. Har som aldrig tid, och när jag väl har tid så orkar jag inte. Men jag tvingar ingen att gå in dit så leave me alone.


Leona Lewis - Forgive me

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahaha det var det du menade med din fråga: vad tänker du när du hör röda julgransbollar? :D



Ser att du uppskattade låten, goodie goodie! ;D

2008-12-14 @ 18:59:05
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0