Julafton

Julafton för mig brukar alltid vara bättre innan jag har öppnat paketen, för då vet man att allt är slut sen brukar jag ofta vara besviken för nåt jag inte fick osv.. I år var julafton helt okej:) Vaknade, slappade, såg Kalle vilket börjar bli jävligt tråkigt nu asså! Var typ ball dom första 10 gångerna. Men de är en jultradition, men jag säger då de, så fort jag har sett den där tomtenissen måla rutigt då är jag som nöjd;D haha! Sen åt vi iaf, och sen blev det klappöppning. Fick presentkort, underkläder, sängkläder osv. Sen blev det att se Tomten är far till alla barnen och ta ett glas vin. Myspys. 

Det var pretty much min julafton i korta drag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0