Heartbreak Hotel

Har haft DM cup i tältet idag, började förjävligt, skulle få hämtning 07:35 och jag vaknade givetvis 07:25 och upptäcker att jag inte har tagit fram nå fotbollsgrejer lr gjort nån mat. Jävlar... i övrigt vann vi första matchen mot Rönnskär med 4-0, mot Klutmark med 3-1, mot Nysätra med 2-1 och mot Burträsk med 3-1 i finalen. Så vi vann hela kalaset!

Nu ikväll ska jag slå in alla julklappar som jag har köpt. Kommer bergis ta en stund...jag är vanligtvis den personen som aldrig har kartonger hemma. Inte ens alltid inslagspapper, så mina nära å kära har fått se endel tidnings-/toapapper inslagningar. Men det ska dom nog slippa i år:)

Ikväll är det Sanningens ögonblick OCH Heartbreak Hotel, lätt en av dom roligaste filmerna! Aaaaah, den ska ses ännu en gång:) haha

  

I morgon ska jag jobba, TROR jag, får välja, så jag har inte bestämt mig till 100 än men vi får se. Sen ska jag till stan med Soffe:) Ska handla klart klapparna, sen bär det av hemåt typ, måste packa inför tisdagen då vi åker till mormor för att fira jul. Sen ska jag till Soffe! Vi ska ha lilla julafton och säkert dricka å äta nå julgott:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0