Happy new year !

Godmorgon kära ....kära ni. Tänkte nu meddela världen att jag kommer snora i mitt vinglas ikväll...har inte hunnit bli riktigt frisk.. blää! Jag kommer iaf att befinna mig hos Petter med massa härligt folk. Det är typ 4 go-fester i ursviken som jag vet om, ändå halvovanligt? Mjo.

Nu snart ska vi göra lite tennfigurer å grejer inom familjen, en gammal traddi som aldrig blir tråkigt faktiskt. Sen ska jag se över allt jag ska ha med mig, göra mig redo för att inviga året som innebär SYSTEMET, sen bege mig till my secondhome på saltmätargränd! SEEEEEEN mot Pettan.

Gott nytt år och god fortsättning!


puss ↑

FÖRRESTEN! jag vill fan inte veta av att någon smäller bort fingrar och får raketer i ansiktet eller något sånt! Håll er borta från det, de är fint å titta på men inge mer ...Skåååååååååååååååååååål på er!


Kommentarer
Postat av: Missbumblebee

Hejsan!



Tänkte bara passa på att önska dig ett Gott Nytt År!

Har du något speciellt som du ska ha på dig ikväll?

Ska du ut eller är du hemma kanske?

Vore jätteroligt att få veta vad folk tänker göra ikväll.



Gott Nytt År än en gång!

Önskar Missbumblebee



http://missbumblebee.blogg.se

2008-12-31 @ 14:26:39
URL: http://missbumblebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0