Grisen i bakluckan

Måste ba berätta, efter 9-fikat idag så hörde jag världens roligaste kommentar.... "Har jag förresten berättat om när jag köpte en gris ur en baklucka i Boliden, halv 12 på natten kring jul förra året?"

haha frisk sak....

Ska uppdatera er också, efter 11 timmars arbete på Friab idag ringde jag den personalansvarige (vickan) på Korvgubben och sa att jag blivit erbjuden ett heltidsjobb i iallafall 1-2 månader framöver, sen kan man ju få förlängt om man är grym. Men jag frågade då om någon kunde ta mitt pass i morgon...men nej, de kunde ingen? Så jag skulle behövt vara på två ställen samtidigt, för jag ska fara kl.06:00 från urs i morrn till Friab, och jag skulle också ha personalmöte 07:30 plus att jag skulle öppna på korvgubben... knepigt, så jag ringde några samtal, och Veronica kunde öppna i morgon istället för mig, guldvärt! Så jag ringde upp Vickan och sa att Veronica kunde ta mitt pass i morgon, sen sa jag att jag måste ta bort mina vardagspass för jag jobbar ju på andra stället då, men då ville hon ta bort helgpassen också, för hon ville ha nån som kunde jobba oftare.. och det förstår jag sannerligen. Men jag skulle aldrig i mitt liv byta ut ett heltidsjobb ( i 1-2mån) mot 7 tider på Korvgubben fram till jul....no no!

Det var ungefär vad jag hade på hjärtat förutom blod å hud.
So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHA ofta man har hud på hjärtat?!

2008-12-02 @ 22:00:37
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Nina

jamen utanföör äre ju hud! :]

2008-12-03 @ 05:48:05
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0