God Jul allihopa everybody!

Nu äre dags att packa väskan och diverse prylar. Idag åker jag och familjen till mormor som bor utanför Norsjö. Vi är alltså 6 personer, 2 katter, 1 hund, 2190824985 st julklappar + ett x antal väskor...thank god att vi kunde låna Thompas bil för annars hade nog katterna, jycken och nån fått stanna hemma och de hade ju blivit.....kul.....meeeeen detta innebär också att JAG måste köra, hade varit ruskigt skönt å bara få sitta och lyssna på musik, lägga igen ögonen och så. Men icket, jag måste hålla ögonen uppspärrade hela vägen och det är JAG som får skiten om bilen far av vägen...jaja I can handle it...kanske. Det har inte hänt hittills så varför skulle det hända dan före dan? (bara för att jag tog upp det förstås?)

Allt detta innebär alltså att jag inte har någon dator ute i skogen förrän jag kommer hem den 25e. Ville iaf önska alla en riktigt God Jul:) Hoppas alla varit snälla så tomten kommer....höhö;) Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0