Friends are the family we choose for ourselves

HEEEEEEEEEEJ, jag steg upp 05:00 i morse. Jobbade från 06:30-18:00, med en halvtimmes lunch, sug på den. De är KING förutom att mkt kommer krångla i veckan... 2 jobb..SAMTIDIGT, förbannat.... ah de löser sig efter morgondagen!

Nu ska jag snabb äta något, snacka lite med moder, sen träna kl. 21:00, sen jobba i morgon också. Blir inte FETmkt blogg ikväll å i morrn alltså...

Och när jag jobbar på Friab (Friströms AB) så har jag inte mobilen på mig, så om ni vill nåt kan ni skicka sms, eller ringa så jag kan ringa upp sen!:) great deal! Sen kan jag berätta lite vad som görs....jag tejpar, skruvar, monterar och handskas med sprängämnen hela dagarna.


tom tisdag utan oth....


Kommentarer
Postat av: oth fan

håller verkligen med dig.. särskilt som det senaste avsnitter var snuskigt bra ;p

2008-12-05 @ 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0