Another callback

Men tjenahej! Öppnade och jobbade med Petter idag på korvis. Rätt skön dag, 09:00-13:15. När jag stod å jobbade vibrerade det som fan i höfthöjd...mobilen (som jag beskrev så fint) levde jävel... det var morsan som inte kunde låta mig vara så efter 4 missade samtal ringde jag upp, och då säger hon att ett företag hade ringt å sökt mig så jag skulle ringa upp! Hade varit dit och lämnat ett cv för ca tre veckor sedan. Det är ett företag som är uppköpta av SQS, så det är ungefär liknande grejer dom gör skulle jag gissa. Jag ringde upp och han sa att dom behövde hjälp i en/två månader framöver...YES tänkte jag, sen blev det så att jag skulle dit i morrn å grejer:) Not bad, not bad! Så vi får se hur det artar sig.


http://mostbeautifulwoman.nu/not
sommarn 2006

Kommentarer
Postat av: Belinda

shiiiiet, jobben nara ramlar in!

2008-12-01 @ 17:50:32
URL: http://belicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0