14/12 -08

Igår var jag hos Soffe hela dagen, soft soft. Det är som mitt andra hem! Hahaha, har fått ett nytt smeknamn nu också av Sofias pappa...."rosahuvet" ...(förklaring: min mössa är sjukligt rosa) Var iaf där igårkväll också med Soffe, Petter, Anton och Rebecka en stund. Myspys. Har börjat få lite julkänsla nu faktiskt, hur mysigt som helst.

Har en hel del jag ska hinna med idag! Lova att dra ut på en skogstripp med trollet på saltmätargränd om hon behagar vakna nån gång, sen ska familjen klä granen, sen ska jag på Solbacken en sväng och göra bort lite julklappar hade jag tänkt, sen har jag lovat moderkakan å städa mitt oerhört äckliga och ojuliga rum....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0